Laden Evenementen

GRP Media Session “Love & Engagement” op 21 februari

17:00 - 19:00
FacebookTwitterLinkedIn

Op donderdag 21 februari van 17u tot 19u vindt de GRP Media Session “Love & Engagement” plaats. Sprekers van dienst zijn Bart De Pauw (Sanoma Media) en Ilse Peeters (de Persgroep Advertising).

 

De media zijn op verschillende manieren betrokkenen bij hun consument. “Hoe beïnvloeden zij de impact van reclamecampagnes?” en “Staat een actief betrokken doelgroep meer open voor reclame of niet?” zijn slechts twee van de vele vragen die aan bod zullen komen.

 

Bart De Pauw (Marcom Manager Advertising Market Sanoma Media) zal zijn studie presenteren over de kwaliteit van mediacontacten. Sanoma Media onderzocht immers in samenwerking met TNS en Space het fenomeen “brand endorsement” vanuit een mediamerk perspectief.

 

Ilse Peeters (Research Manager de Persgroep Advertising) zal de studie “All media are social” voorstellen. De studie werd uitgevoerd door InSites Consulting en gaat over conversaties over merken via de media.

 

Alle praktische info en inschrijvingen vindt u hier.