Laden Evenementen

GRP Media School “Media Essentials” Sessie 4 – Kwalitatieve onderzoeken en creativiteit in affichage + Bereikstudies in affichage

17:30 - 20:30
FacebookTwitterLinkedIn

Deel 1: Overzicht van de methodologie van een aantal kwalitatieve onderzoeken en besluiten over de impact in affichage. Definitie van creatieve regels om de impact te bepalen.

 

Deel 2: Analyse van de nieuwe CIM affichagestudie tegenover de vroegere methodologieën van het CIM.

 

Spreker: Arnaud Callaert (Outdoor Services).

 

Het opleidingsprogramma van de ‘Media Essentials’ cyclus (8 sessies) behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector. De verschillende media passeren de revue, waarbij wordt ingegaan op de mogelijkheden van het medium, de studies die gebruikt worden in het planningsproces, de creatieve aspecten en de impact. Verder is er plaats voor oefeningen om de kennis te testen en om te zetten in de praktijk.

 

Locatie: ‘RTL House`, Jacques Georginlaan 2 in 1030 Brussel.

Duur: van 17u30 tem 20u30 (sandwiches pauze voorzien).

Inschrijving: klik hier.