Laden Evenementen

GRP Media School “Media Essentials” Sessie 2 – Hoe pakt u het online gedeelte van een mediastrategie aan?

17:30 - 20:30
FacebookTwitterLinkedIn

Welke grote types media- en aankoopstrategieën worden in online gevolgd? Wat zijn de normen en benchmarks voor prestaties? Wat voor reporting is mogelijk? Welk type formaten is aan te raden?

 

Spreker: Stéphanie Radochitzki (Space).

 

Het opleidingsprogramma van de ‘Media Essentials’ cyclus (8 sessies) behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector. De verschillende media passeren de revue, waarbij wordt ingegaan op de mogelijkheden van het medium, de studies die gebruikt worden in het planningsproces, de creatieve aspecten en de impact. Verder is er plaats voor oefeningen om de kennis te testen en om te zetten in de praktijk.

 

Locatie: ‘RTL House`, Jacques Georginlaan 2 in 1030 Brussel.

Duur: van 17u30 tem 20u30 (sandwiches pauze voorzien).

Inschrijving: klik hier.