Hoe digitale kanalen in een globaal communicatieplan integreren? Inhoud:
Belgisch digitaal landschap van 2012 (samenvatting)
De doelstellingen van een digitaal luik in een communicatieplan bepalen
De KPI’s van een communicatiecampagne bepalen
Oplossingen implementeren om de prestaties te meten
Analyse van de formules om prestatiegerichte diensten aan te kopen
Objectief: een objectieve kijk krijgen op het gebruik van een digitale strategie.
Docent: Hugues Rey (Havas Media).
Programma
08u45 : Onthaal
09u00 : Doelstellingen en KPI`s van een campagne – Prestatiegerichte diensten aankopen
10u40 : Pauze
11u00 : Praktische cases – Benchmarks – Voorbeelden van de integratie van online/offline media
12u30 : Einde
Locatie: UBA, Antwerpselaan 2, 1853 Strombeek-Bever. Routebeschrijving en parkingplan op www.ubabelgium.be.
Inschrijvingsformulier: klik hier.