Laden Evenementen

De Persgroep Advertiser`s Academy: The New Consumer

09:00 - 13:00
FacebookTwitterLinkedIn

U krijgt de resultaten van het onderzoek The New Consumer dat peilde naar het koopgedrag van consumenten en hun verwachtingen rond energie en woning, mobiliteit, voeding en bankzaken. Dit resulteerde in zes nieuwe consumentendoelgroepen die elke adverteerder zou moeten kennen.

 

Programma

9u00: Ontvangst met ontbijt

9u30: The New Consumer: een grootschalig onderzoek naar verschuivingen in ons consumptiegedrag (Ilse Peeters, Market Research Manager bij De Persgroep)

10u15: Van theorie naar praktijk: bereik als merk The New Consumer (Katrien Barrat, eigenaar van C-Change)

10u45: Case De Lijn (Mark Cammaerts, afdelingshoofd Marketing & Communicatie bij De Lijn)

11u15: Spreker nog te bevestigen

11u45: Learnings (Brian Bollen, Sales Manager bij De Persgroep)

12u00: Walking Lunch

 

Locatie

Auditorium van de Persgroep Publishing, Brusselsesteenweg 347 in Asse.

 

Inschrijven kan hier.