Laden Evenementen

CommPass Symposium (Online)

09:00 - 11:30
FacebookTwitterLinkedIn

The Road to Effectiveness

Het CommPass Symposium vindt dit jaar plaats 10 september vanaf 9 uur met als focus Effectiveness (doing the right things) in media en communicatie. Een aantal interessante studies en papers die recent beschikbaar kwamen worden samengebracht in een compacte online sessie onder de titel « The Road to Effectiveness ».

Er zijn niet minder dan 6 bijdragen in het streven naar effectiveness van media en communicatie. Met een aantal internationale sprekers, maar ook met twee landgenoten die bereid waren hun kennis te delen.

Het geheel wordt in goede banen geleidt door Anthony O’Donnell (Publicis groupe).

Programma

Deel 1 (9u – 10u15)

  • The Effectiveness Code – What are the six main types of effects produced by creative marketing ?
    Speaker: James Hurman (Marketing, Creativity and Innovation Expert, New Zealand) and Peter Field (Marketing and Advertising Professional, UK) (Eng)
  • Not all reach is equal : the DACH Edition
    Speaker : Karen Nelson Field, COO, Amplified Intelligence (Eng)
  • Did Covid-19 change media behavour?
    Spreker : Vanessa Sanctorum, Strategy Director, Havas Media Belgium (FR)

Pauze 15min.

Deel 2 (10u30 – 11u30)

  • Demand Generation : how marketers can maximise short-term return without sacrificing sustained growth
    Speaker: ( to be defined)
  • The CIM Cross Media Study : a feedback from a deep-diver
    Spreker : Bernard Cools, Chief Intelligence Officer, Space (FR)
  • #ROITV – the effectiveness & ROI of TV adverts
    Spreker : (speaker to be defined)

Dit is een online event. Alle deelnemers krijgen enkele dagen voor de start de zoom link.