Laden Evenementen

CommPass: AMMA Research & Innovation (Webinar)

09:00 - 12:30
FacebookTwitterLinkedIn

Welke Belgische research, innovatie of ontwikkeling verdient een prijs? Op 20 mei worden de AMMA uitgereikt, de Annual Master in Media Awards.

Elk jaar worden de meest markante research en de meest innovatieve ontwikkelingen in België ingezonden bij de AMMA. Dat geeft een interessant overzicht, waarbij u bovendien de mogelijkheid heeft om mee te participeren in het jureringsproces. Tijdens deze “Research & Development Session” worden de inzendingen voorgesteld voor de AMMA Media Research of the Year, samen met een korte presentatie van de 5 dossiers in de categorie Innovation & Development of the Year.

De deelnemers in de categorie Media Research of the Year zijn:

  • DPG Media – Vernieuwde MIP: crossmediale impactmeting op maat van adverteerder
  • Space – Alpha, attention to advertising, episode 2
  • IP Belgium – AdScan
  • bpost – PaperMail ROI Research Project
  • GroupM – [m]Response meets [m]Score, an integrated ad scoring model
  • RMB – MediaXtend
  • DPG Media – Aandacht & online video kwaliteit

Na de sessie zal je mee kunnen bepalen wie de award verdient door je stem uit te brengen – deze stemmen tellen mee voor 20% van de punten.