Najaar 2024
Met de cyclus “Mediabytes 2.0” willen we een digitale opleiding aanbieden die toelaat om een volledig overzicht te krijgen van alle digitale platformen, met voldoende inzicht in wat elk platform te bieden heeft. De ambitie is om voldoende in detail te gaan om de techniciteit te begrijpen, zonder evenwel het overzicht te verliezen.
Nieuw, dit jaar, is dat de cyclus in 4 aparte modules wordt aangeboden.
Deze laatste module brengt Retail Marketing aan bod. Een breed maar actueel thema waarin de rol van e-commerce in de marketing strategie en retail media uitgebreid aan bod komen.
De cursus zal gegeven worden afwisselend in het Frans of Nederlands, naargelang de moedertaal van de spreker, met een streefdoel van taalevenwicht. De aanwezigen kunnen reageren in de taal van hun keuze.
Kostprijs module 4 (excl.btw): 550€ voor leden, 700€ voor niet-leden. Gratis voor AEA, UMA & VIA leden (enkel geldig indien ze CommPass member zijn), en toeslag voor catering (25€ excl. btw).
Parking: u moet een plaats vinden in de aanpalende straten. Er is mogelijkheid tot parking op de Leuvensesteenweg. We raden u aan om met het openbaar vervoer te komen.
Module 4: Retail marketing
- Ecommerce in your marketing strategy by Sascha Van Der Borght (Chief Growth Officer, Publicis Groupe)
- Ecommerce & Retail Media by Elodie Usai (Head of eCommerce, GroupM)
- Practical Exercises by Deli Bom (Head of Retail Media & Trade Marketing, MediaMarkt Benelux)
Wanneer
21 november 2024 13:00 - 17:30Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
RTL House Jacques Georginlaan 2Brussel
1030 België + Google Maps