Op 27 april, van 9u tot 13u, presenteren de organisatoren van de B2B Press & Communication Awards bij wijze van aftrap voor de editie van 2016 hun eerste seminarie rond business-to-business communicatie. Dat vindt plaats in het ING Auditorium (Marnixlaan 24 in 1000 Brussel).
Tot de sprekers behoren Karel Vinck (CEO, Duval Guillaume) en David Grünewald (CEO, JWT) die hun visie op de plaats van B2B in de globale communicatie geven. Kris Coumans (Marketing Manager, Mercedes-Benz Belgium) en Davy Caluwaerts (Managing Director, Vivaki Belgium) zullen het hebben over de mediastrategie van Mercedes binnen dat domein. De nieuwe B2B-communicatiekanalen worden belicht door Stéphane Verbrugge (Media Community Manager, bpost), Benjamin Bourguignon (Sales Director, Boomerang Field) en Valérie Heyse (Business Development Manager, Pebble Media). Vermelden we ook nog de interventie van juryvoorzitter Stephan Salberter (Head of Corporate Communication and Relations, ING) en Jorg Snoeck (Owner, RetailDetail).
De Business to Business Press & Communication Awards worden georganiseerd door Marcom World, in samenwerking met B2B Press en de UPP. De gala-avond vindt plaats op maandag 24 oktober.
Inschrijven voor het seminarie kan hier.
Meer info over de Business to Business Press & Communication Awards vind je op btobpresscom.be.