Laden Evenementen

BDMA: Humanizing Marketing

13:00 - 17:30
FacebookTwitterLinkedIn

One-to-one marketing, customer centricity,… Al minstens 10 jaar buzzwords in onze vakwereld en ze zitten danig onder het stof.

 

Destijds ging het vooral om de technologische mogelijkheden, vandaag kunnen we die eindelijk vertalen in meer menselijke marketing. Nuttige boodschappen waarmee we klanten echt helpen. Inspelen op echte emoties en behoeften. Echt luisteren en converseren.

 

De data zijn er. Waarom doen we er nog zo weinig mee? In onze volgende Inspirational Journey ‘Humanizing Marketing’ krijg je tal van ideeën en praktijkvoorbeelden om klanten als echte mensen te benaderen. Onmiddellijk toepasbaar binnen jouw bedrijf, gestaafd met realistische groeiverwachtingen.

 

Claudine Knop van DBM licht de mogelijkheden toe van Humanizing Data. Laurent Baert van Carrefour brengt een case recht uit de praktijk. Verschillende andere marketeers willen graag hun uitdagingen en best practices met je delen.

 

Praktisch

•    Wanneer: vrijdag 15 april 2016 van 13u00 tot 17u30

•    Waar: Thon Hotel Brussel