Laden Evenementen

50ste verjaardag JCDecaux Belgium

19:00 - 23:00
FacebookTwitterLinkedIn

Vier de 50ste verjaardag van JCDecaux Belgium mee op donderdag 21 september vanaf 19u in Brussels Expo Paleis 10. Let op: enkel op uitnodiging!

JCDecaux heeft alvast twee getalenteerde landgenoten uitgenodigd: Ozark Henry en topchef Wout Bru. Kortom: een talent op het podium en iemand die onze smaakpapillen zal prikkelen.

Dresscode: cocktail.

Contact: celebratingthenew@jcdecaux.be.

Precies 50 jaar geleden werd JCDecaux België opgericht als eerste buitenlands filiaal van de Franse Groupe JCDecaux. Enkele jaren voordien startte het allemaal met een unieke reclame-uitvinding van ‘founding father’ Jean-Claude Decaux: de abribus, wachthuisjes gefinancierd door reclame. Dit zorgde destijds ook in de Belgische reclamewereld voor een enorme vernieuwing.

Sindsdien heeft JCDecaux haar uniek businessmodel continue uitgebreid met nieuwe producten en diensten voor gemeenten en hun burgers, maar ook in andere privaat-publieke domeinen waar mensen ‘on the go’ zijn. Trouw aan haar visie, is het bedrijf blijven investeren in veiligheid, netheid, beschutting, fietsen, informatie en interactie, om zo bij te dragen aan verhoogd levenscomfort in publieke omgevingen.

Vandaag biedt JCDecaux België aan adverteerders een enorm scala aan OOH-oplossingen: 2m² straatmeubilair, publieke fietsen in Brussel, billboards, Insert-kaders voor voetgangers, bus en tramreclame in Brussel, een waaier aan mogelijkheden in de Brusselse metro’s, in de grootste luchthavens van het land, in shoppingcentra en aan de ingangen van Carrefour-winkels.

JCDecaux België is klaar voor de volgende 50 jaar

De ontwikkeling op digitaal vlak is volop ingezet. De jubilaris is hierin toonaangevend nummer één met 440 borden. Dit aanbod zal verder uitbreiden, maar ook andere initiatieven zijn gelanceerd. Dynamic content bijvoorbeeld: merken kunnen hun creaties op digitale schermen automatisch laten wijzigen in functie van bijvoorbeeld het weer, sportuitslagen of zelfs verkoopcijfers.

Programmatic planning doet dit najaar zijn intrede. Digitale OOH-ruimte aankopen kan dan op basis van doorgedreven ‘audiences’ in combinatie met datavariabelen. Frequentie van uitzenden van een campagne kan dan opgedreven worden in functie van de beste verkoopmomenten, van doelgroepen of van locaties.

JCDecaux België is vandaag een team van meer dan 250 enthousiaste medewerkers.