Aegis Media & Dentsu Network worden Dentsu Aegis Network

FacebookTwitterLinkedIn

De rebranding van de bedrijven Aegis Media en Dentsu Network in Dentsu Aegis Network is een feit. Deze rebranding maakt dat er nu een visuele afstemming is in de hele organisatie. Dit laat toe om aan de klanten binnen eenzelfde groep de beste kennis op vlak van merken, media & digitale communicatie aan te bieden.

 

Allereerst is er de lancering van de nieuwe website (www.dentsuaegisnetwork.com) met de zeven netwerkmerken die deel uitmaken van Dentsu Aegis Network : Carat, Dentsu (operaties buiten Japan), Dentsu media, iProspect, Isobar, Posterscope en Vizeum maar ook de groeiende multi-markt merken Amplifi, Amnet, Data2Decisions(D2D), mcgarrybowen, Mitchell Communicatie(PR), psLIVE en 360.

 

Alle merken, zowel de netwerkmerken als de multi-market merken, zullen hun individuele identiteit behouden, maar als onderdeel van het eerste echt wereldwijd communicatienetwerk, bieden ze de mogelijkheid om geïntegreerde en gespecialiseerde diensten met een echte meerwaarde aan de business van hun klanten te leveren.