Op 5 en 6 mei is de Nekkerhal in Mechelen the place to be, want dan verzamelen 1.500 CEO’s, marketers en andere decision makers voor de 40ste editie van het BAM Marketing Congress. Met als thema Move with the Times nemen er meer dan 50 sprekers het woord rond Inclusive Diversity, MarTech en Meaningful Marketing.
Het BAM Marketing Congress viert dit jaar zijn 40ste editie en dit zal niet onopgemerkt voorbijgaan. Met 57 sprekers, verdeeld over 3 podia, wordt de Nekkerhal in Mechelen het walhalla voor iedereen die zich bezighoudt met marketing.
3 pijlers van het BAM Marketing Congress
Move with the Times omvat heel de onderwerpen waar het Congress werd rond opgebouwd: Inclusive Diversity, MarTech en Meaningful Marketing.
Inclusive Diversity
Kick-Off is weggelegd voor Vincent Bragg (US), een ex-gedetineerde die nu een succesvol marketingagentschap (Concreates – cons who create) runt. Een boeiend verhaal over hoe je ex-gedetineerden een kans moet geven eenmaal ze terug in de maatschappij terechtkomen, en hoe marketing hier een rol in kan spelen.
MarTech
Een van de grootste game changers voor een marketeer is MarTech. Er wordt dan ook veel aandacht geschonken aan dit thema tijdens het Congress.
Jasna Rok sluit de eerste dag af als keynote speaker en neemt het publiek mee in haar verhaal rond fashion en technologie.
Meaningful Marketing
Jonah Berger (Marketing Professor, University of Pennsylvania) opent dag 2 van het Congress. Hij schreef het boek “The Catalyst: How to change anyone’s mind?”. Succesvolle verandering gaat niet over harder pushen of meer energie gebruiken. In dit boek ontdek je de verborgen factoren die verandering in de weg staan en hoe je een katalysator kan worden door ze te verminderen.
Arne Quinze sluit het Congress af met zijn visie over hoe kunst een “connector” kan zijn op openbare plaatsen.
Voor meer informatie over het programma en en de andere sprekers, kan je terecht op www.marketingcongress.be en in ons Agenda-item.