Gestart met 140, nu al meer dan 150 magazines voor de actie #kooplokaal

FacebookTwitterLinkedIn

De Belgische magazine-uitgevers en hun regies willen Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden ondersteunen en hen helpen hun stem te laten horen. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.

Meer dan 140 Belgische magazinetitels waren de initiatiefnemers van de actie #kooplokaal. Ondertussen hebben nog heel wat media aangesloten. Zij zullen adverteerders extra reclameruimte aanbieden.

In praktijk betekent dit dat voor alle inlassingen in de periode van 1 april tot 15 juni de aangekochte ruimte verdubbeld zal worden. Koopt de adverteerder een inlassing van 1 pagina, dan krijgt hij er 1 gratis bij.

Het aanbod is geldig voor de klassieke pagina’s en native campagnes, maar niet voor covers, creatieve en technische formules.

De deelnemende magazinemerken aan de actie zijn:

DPG Media: Dag Allemaal, Story, TV Familie, Humo, TeveBlad, Primo, Nina, De Morgen Magazine, Goed Gevoel;

Roularta: Knack/LeVif, Weekend Knack/Le Vif, Focus Knack/Le Vif, Trends/Trends Tendances, Trends Style N/F, Libelle/Femmes d’Aujourd’hui, Libelle Lekker/Les Délices de Femmes d’Aujourd’hui, Libelle Nest/Femmes d’Aujourd’hui Nest, Feeling/GAEL, Flair N/F, Plus Magazine N/F, Krant van West-Vlaanderen, Steps, Sport Voetbalmagazine/Sport Footmagazine, DataNews, Bodytalk, De Zondag, De Streekkrant.

Mag Advertising: Ciné-Télé-Revue, Moustique, Deuzio, Soir Mag, TéléPocket, Top Santé, Télépro, Télé Star, Touring Magazine, Waw, Vital, Vital Food, Dr Good, TV News/Maxx

Mediahuis: Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, Goesting, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad

Edition Ventures: Elle, Elle Décoration/Elle Decoration, Elle A table/Elle Eten, Marie Claire, L’Officiel, Psychologies, Actief Wonen/Déco Idées.

Rossel: SoSoir

Publicarto: MT Magazine, De Bond, Ondernemen, Le Ligueur

GUIDOOH: Guido Magazine

Target Advertising: UCM Magazine, Dynamisme, Mouvement Communal, Trait d’Union, Les Carnets du Préventeur/Codenaam Preventie, Wilfried

Produpress: Autogids, Autowereld, Le Moniteur Automobile

VVJ: De Journalist

Bizzy: Bizzy

PMG: Aannemer/Entrepreneur, Argus, Bags, Bakery, Carfix, Chocolaterie, Cooltechnics, Decoratie/Decoration, Delicatesse, Dobbit, Elektricien/Electricien, Floortech, Food Process, Foodservices, Gardenpro, Infrastructure, Kboetiek/Kboutique, Kiosk, Lubritechnics, Metallerie België/Belgique, Mobility Business Solutions, Motion Control, NPT Procestechnologie, Power Technics, Professional, Projecto, Pump Technics, Rendevenement, Retail, Rooftech, Sanilec, Schrijnwerk/Menuiserie, Script, Shoes, TIM

EBP: Bouwkroniek, La Chronique

IPM: Paris Match

18 Editions: ONE, Colman

EMG: Food Industry, Food&Meat, Restaurant Business, Café&Bistro, Catering&Grootkeuken/Catering&Grandes Cuisines, Frituur&Snack/Friteries&Snack

DINGO: Woef Magazine

PUB: PUB Magazine

GM Group: Newsweek

Alligators: Le Grand Journal du Droit, Het Groot Rechtenjournaal, Das Grosse Rechtsjournal